Rozwijaj swój biznes z enova365!

 rozwiązania klasy ERP (Enterprise Resource Planning), to rozwiązania które wspomagają funkcjonowanie średnich i dużych przedsiębiorstw, pozwalając im osiągnąć wymierne korzyści biznesowe, takie jak: optymalizacja kosztów oraz procesów, wzrost efektywności działania, poprawa jakości współpracy z kontrahentami czy lepsze wykorzystanie zasobów firmy.

W ramach rozwiązań ERP oferujemy Państwu system enova365, który wspiera procesy pracy i podejmowania decyzji. Program jest tworzony z myślą o użytkowniku. Ma wgraną wiedzę, pomagającą w rozwiązaniu problemów i pozwalającą unikać popełniania błędów. Zapewnia przyjazną obsługę oraz łatwą integrację z innymi rozwiązaniami, np. branżowymi.

enova365 to to polskie, zintegrowane rozwiązanie klasy ERP do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. Wspiera zarządzanie strategicznymi obszarami i procesami zachodzącymi w organizacji, co przyczynia się do wzrostu efektywności i optymalizacji kosztów funkcjonowania firmy. Zapewnia szybki dostęp do wiarygodnej i spójnej informacji zarządczej, pozwala elastycznie reagować na zmiany rynkowe, co wpływa na zwiększenie przewagi konkurencyjnej, oraz obniża ogólne ryzyko działalności.

enova365  jest zintegrowaną aplikacją nowej generacji opartej o platformę .NET, która obejmuje swoim zakresem strategiczne obszary oraz  procesy w organizacji – finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprzedaż. Dzięki modułom webowym oraz CRM (customer relationship management) można stworzyć schematy obiegu dokumentów usprawniające zarządzanie informacją wewnątrz organizacji. Zaawansowane rozwiązania z grupy „integracja IT” oraz wykorzystywana baza Microsoft SQL Server pozwalają na bezpieczny rozwój systemu, integrację z innymi systemami, oraz tworzenie nowych raportów i zestawień dostosowanych do specyfiki i potrzeb firmy.
W oparciu o dane pochodzące z systemu enova365 można tworzyć zaawansowane rozwiązania raportowe wykorzystujące technologie Reporting Services oraz OLAP.

Nasi Klienci

Zaufali Nam:

DLACZEGO enova365 ?

Najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

dlaczego enova365

Poznaj najlepsze strony enova365

wymagania

System operacyjny Microsoft …

cechy produktu

Przekonaj się że warto …

wersje systemu

Dostosuj ją do Swoich potrzeb …

Zmiany w wersji 15.3

Szanowni Klienci,

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią w dniu dzisiejszym tj. 15.02.2019 została opublikowana najnowsza wersja oprogramowania enova365 – 15.3 zawierającą kolejną transzę zmian związanych ze zmianami przepisów dla roku 2019.

W wersji zostały udostępnione zmiany dotyczące nowych mechanizmów wspierających obsługę e-sprawozdawczości księgowej.

Niebawem, bo 8 marca 2019 pojawi się wersja 15.4 z obsługą elektronicznej dokumentacji pracowniczej, i ta wersja zakończy cykl wydawniczy enova365 na tę część roku związaną z przepisami.

Kolejna transza zmian przepisów czeka nas 1 lipca 2019 i związana będzie z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Wersja 15.3 zawiera głównie zmiany w obszarze:

a) Księgowość:

  • Elektroniczne Sprawozdania Finansowe: funkcjonalności sporządzania sprawozdań finansowych (odpowiadających zakresom informacji przeznaczonych dla jednostek innych, małych, mikro, organizacji pozarządowych), generowania i podpisywania plików XML e-Sprawozdań Finansowych oraz pobrania plików przeznaczonych do wysyłki do Krajowego Rejestru Sądowego (w przypadku podmiotów wpisanych do KRS) lub do Szefa KAS (w przypadku osób fizycznych).
  • Nowe mechanizmy wspomagające ewidencjonowanie i procentowe rozliczenie kosztów użytkowania pojazdów.

 b) Kadry i płace:

  • Dostosowanie mechanizmów deklaracji ZUS do zmian w najnowszej aktualizacji programu Płatnik.

OBSZAR DZIAŁANIA

MODUŁY PODSTAWOWE

Bądź gotowy na e-kontrole!

Od 1 lipca 2016 roku każde duże przedsiębiorstwo zobowiązane jest do dostarczania Urzędowi Skarbowemu szczegółowych danych związanych z rejestrami VAT w okresach miesięcznych w formie jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT. Natomiast od 1 stycznia 2017 roku obowiązek ten będzie obejmował również małe i średnie przedsiębiorstwa, a od początku 2018 roku także mikroprzedsiębiorstwa. Nie wszystkie systemy księgowe użytkowane przez firmy objęte tym obowiązkiem obsługują mechanizm generowania oraz wysyłki plików JPK. Firma pracująca z takim systemem może jednak utworzyć i wysłać pliki JPK za pomocą oprogramowania enova365.

 NOWY MODUŁ BI!

Dostarcza uporządkowanego, jednolitego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi doskonałe źródło do odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu enova365.

Benefity:
  • Wskaźniki biznesowe dostępne w miejscu pracy operatora, na listach i formularzach enova365.
  • Zawsze aktualny i rzeczywisty zbiór danych ze wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa.
  • Możliwość tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w każdym zewnętrznym narzędziu analitycznym.
  • Predefiniowane dziedziny analityczne oraz wskaźniki.

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE HR!

HR dla mobilnych: 
Pulpit Kierownika i Pulpit Pracownika

Platforma internetowa Pulpit Pracownika wraz z Pulpitem Kierownika to wygodne narzędzie samoobsługi pracowniczej. Umożliwia generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on- line z dowolnego miejsca o każdej porze, także z urządzeń mobilnych. Doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach oraz firmach zatrudniających kilkaset osób. Zapewnia niezawodny przepływ informacji oraz pozwala zarządzać przedsiębiorstwem w prosty – mobilny sposób !

skontaktuj się z nami

dowiedz się więcej na temat systemu i jego możliwości

cennik

znajdź najlepszą ofertę dla siebie

wdrożenie

zaufaj naszemu zespołowi

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania enova365, chętnie umówimy się na spotkanie i wskażemy Ci najbardziej odpowiednie rozwiązanie, dostosowane specjalnie do Twoich potrzeb.