Rozwijaj swój biznes z enova365!

 rozwiązania klasy ERP (Enterprise Resource Planning), to rozwiązania które wspomagają funkcjonowanie średnich i dużych przedsiębiorstw, pozwalając im osiągnąć wymierne korzyści biznesowe, takie jak: optymalizacja kosztów oraz procesów, wzrost efektywności działania, poprawa jakości współpracy z kontrahentami czy lepsze wykorzystanie zasobów firmy.

W ramach rozwiązań ERP oferujemy Państwu system enova365, który wspiera procesy pracy i podejmowania decyzji. Program jest tworzony z myślą o użytkowniku. Ma wgraną wiedzę, pomagającą w rozwiązaniu problemów i pozwalającą unikać popełniania błędów. Zapewnia przyjazną obsługę oraz łatwą integrację z innymi rozwiązaniami, np. branżowymi.

enova365 to to polskie, zintegrowane rozwiązanie klasy ERP do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem. Wspiera zarządzanie strategicznymi obszarami i procesami zachodzącymi w organizacji, co przyczynia się do wzrostu efektywności i optymalizacji kosztów funkcjonowania firmy. Zapewnia szybki dostęp do wiarygodnej i spójnej informacji zarządczej, pozwala elastycznie reagować na zmiany rynkowe, co wpływa na zwiększenie przewagi konkurencyjnej, oraz obniża ogólne ryzyko działalności.

enova365  jest zintegrowaną aplikacją nowej generacji opartej o platformę .NET, która obejmuje swoim zakresem strategiczne obszary oraz  procesy w organizacji – finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprzedaż. Dzięki modułom webowym oraz CRM (customer relationship management) można stworzyć schematy obiegu dokumentów usprawniające zarządzanie informacją wewnątrz organizacji. Zaawansowane rozwiązania z grupy „integracja IT” oraz wykorzystywana baza Microsoft SQL Server pozwalają na bezpieczny rozwój systemu, integrację z innymi systemami, oraz tworzenie nowych raportów i zestawień dostosowanych do specyfiki i potrzeb firmy.
W oparciu o dane pochodzące z systemu enova365 można tworzyć zaawansowane rozwiązania raportowe wykorzystujące technologie Reporting Services oraz OLAP.

Nasi Klienci

Zaufali Nam:

DLACZEGO enova365 ?

Najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

dlaczego enova365

Poznaj najlepsze strony enova365

wymagania

System operacyjny Microsoft …

cechy produktu

Przekonaj się że warto …

wersje systemu

Dostosuj ją do Swoich potrzeb …

Zmiany w wersji 15.0

W dniu 23.10.2018 wprowadzona została nowa wersja oprogramowania enova365.

W wersji 15.0 na licencji platynowej wprowadzono pełne tłumaczenie programu na język angielski. Wersja anglojęzyczna obejmie wszystkie moduły standardowe zarówno w wersji okienkowej i przeglądowej (html) oraz pulpity.

Wersja 15.0 zawiera również nowe zestawienia księgowe, dostosowane do wielkości i typu jednostki, służące do przygotowania ustrukturyzowanych elementów sprawozdań finansowych sporządzanych w formie elektronicznej (e-Sprawozdania Finansowe).

Kolejne mechanizmy pozwalających na realizację nowego obowiązku będą udostępnione w kolejnej dużej wersji systemu enova365 – w wersji 15.1.

OBSZAR DZIAŁANIA

MODUŁY PODSTAWOWE

Bądź gotowy na e-kontrole!

Od 1 lipca 2016 roku każde duże przedsiębiorstwo zobowiązane jest do dostarczania Urzędowi Skarbowemu szczegółowych danych związanych z rejestrami VAT w okresach miesięcznych w formie jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT. Natomiast od 1 stycznia 2017 roku obowiązek ten będzie obejmował również małe i średnie przedsiębiorstwa, a od początku 2018 roku także mikroprzedsiębiorstwa. Nie wszystkie systemy księgowe użytkowane przez firmy objęte tym obowiązkiem obsługują mechanizm generowania oraz wysyłki plików JPK. Firma pracująca z takim systemem może jednak utworzyć i wysłać pliki JPK za pomocą oprogramowania enova365.

 NOWY MODUŁ BI!

Dostarcza uporządkowanego, jednolitego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi doskonałe źródło do odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu enova365.

Benefity:
  • Wskaźniki biznesowe dostępne w miejscu pracy operatora, na listach i formularzach enova365.
  • Zawsze aktualny i rzeczywisty zbiór danych ze wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa.
  • Możliwość tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w każdym zewnętrznym narzędziu analitycznym.
  • Predefiniowane dziedziny analityczne oraz wskaźniki.

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE HR!

HR dla mobilnych: 
Pulpit Kierownika i Pulpit Pracownika

Platforma internetowa Pulpit Pracownika wraz z Pulpitem Kierownika to wygodne narzędzie samoobsługi pracowniczej. Umożliwia generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on- line z dowolnego miejsca o każdej porze, także z urządzeń mobilnych. Doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach oraz firmach zatrudniających kilkaset osób. Zapewnia niezawodny przepływ informacji oraz pozwala zarządzać przedsiębiorstwem w prosty – mobilny sposób !

skontaktuj się z nami

dowiedz się więcej na temat systemu i jego możliwości

cennik

znajdź najlepszą ofertę dla siebie

cennik biuro rachunkowe

znajdź najlepszą ofertę dla Twojego biura

wdrożenie

zaufaj naszemu zespołowi

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania enova365, chętnie umówimy się na spotkanie i wskażemy Ci najbardziej odpowiednie rozwiązanie, dostosowane specjalnie do Twoich potrzeb.